Website kami untuk rujukan anda....

Tuesday 5 July 2011

Kemudahan Ansuran untuk motorsikal terpakai hanya di BKZ BiKERZ

Salam 1 Malaysia...

Pada pos kali ni kami sukacita untuk memaklumkan bahawa anda sebagai pelanggan boleh membeli motorsikal terpakai dengan pembiayaan ansuran sehingga maksima 3 tahun hanya di BKZ BiKERZ.

Pembiayaan ansuran untuk motorsikal terpakai amat jarang disediakan oleh peniaga-peniaga motorsikal di Malaysia ini. Dan kami amat berbangga dengan kemudahan yang disediakan syarikat ini untuk pelanggan-pelanggan yang dihormati. Inilah kelainan dalam perniagaan kami yang memberi kelebihan kepada anda sebagai pengguna.

Jika anda berminat untuk mendapatkan motorsikal terpakai secara ansuran, silalah bawa dokumen-dokumen seperti berikut ke kedai kami iaitu salinan kad pengenalan, salinan lesen memandu dan slip gaji terkini. Ramai di antara pelanggan kami yang memohon kemudahan ini kebanyakannya ialah mereka yang baru bekerja. Dengan harga motorsikal RM2000, ansuran bulanannya hanyalah disekitar RM80 sahaja. Jadi, siapa kata anda tak mampu? Pasti mampu....

Kat bawah ni, kami letakkan gambar motor-motor terpakai yang terdapat di kedai kami buat masa kini. Antaranya:


Beberapa unit motorsikal Modenas Kriss daripada pelbagai model dan tahun....


Beberapa unit BKZ RR110 daripada pelbagai tahun.....


Yamaha Ego Auto Starter...


Honda EX5 4 stroke....

Dan lain-lain model lagi motorsikal terpakai terdapat di kedai kami... Kalau nak tahu kena la datang ke kedai kami atau telefon ye... Bye.

1 comment: